Rabu, 22 Februari 2012

you always make me smile

assalamualaikum dan selamat mlam anda semua. dah agak lama aku tak mencoteng tulisan @menaip kat blog kesayangan aku ni. sekali fikir aku nak tutup je blog ni. tapi bile dua atau tiga kali aku fikir rasa sayang pulak nak delete. ye la kat sini je aku boleh luah perasaan aku tak pun bile aku boring aku boleh la ubah-ubah aku punye blog ni. tak pun  bile aku rase meroyan nak menaip aku boleh melepaskan meroyan aku kat sini.  macam sekarang ni tetibe je perasaan meroyan datang nak menaip.. lalalalaaa~

ok depends pada tajuk aku tu "you always make me smile" ialah sepanjang aku ada kat ump kesayangan aku nie. ye la aku dah mula kelas seminggu lebih. so kesemua lecturer aku dah jumpe.. dan sedikit sebanyak aku dah belajar. so aku happy sangat untu sem nie. then untuk pengetahuan korang walaupun kelas aku habis lambat sampai pukul 6 ptg untuk hari isnin dan selasa tapi aku sangat happy.. sebab aku enjoy ALL of the SUBJECT..  ya betul sikit pun aku tak tipu.  then aku harap result untuk sem nie pun meningkat.. >.<

then yang paling happy untuk sem nie aku tak de kelas untu hari jumaat. so aku boleh balik kat rumah manis rumah hari khamis malam.. au suke.. walalaalaaa..

ok la dah malam sangat-sangat dah pagi ni.. i need to sleep bcoz tomorrow i have a class..
ASSALAMUALAIKUM. Jadi lah hamba ALLAH yang taat..

p/s:    Tahniah ujang n kak yana sebab dapat 
baby girl yang sangat comel..
semoge baby aimy zafirah jadi anak yang solehah..
>_<

tenz coz sudi bace sampe abiz. ngeh3.

Tiada ulasan: