Jumaat, 20 April 2012

miss kamu..!!!

hai..!!!
tak salahkn kalau aku kata yang aku memang sedang merindui kamu..
yup kamu..!!!
kamu sentiasa ada walau apa pun keadaan aku.
dalam susah atau senang..
kamu sentiase bagi semangat kat aku..
kamu aku jadikan sebagai teladan..
kamu yang aku sanjungi..
kamu yang sedia membantu aku..
kamu yang sanggup membebel untuk aku..
kamu yang sanggup datang membantu walaupun aku sudah berada jauh dari matamu..
kamu juga aku jadikan tonggak utama untuk aku berjaya..
kamu yang sanggup kejutkan aku waktu subuh untuk sembahyang..
kamu yang mengingatkan aku wujudnya Maha Pencipta..
kamu yang sentiasa ada dlam ingtan aku..
kamu aku nak nangis time tulis ni..
tapi malu sebab roomate duk ada sekali dalam bilik nie..
yup sebab aku memang Rindukan Puan MA Cantik N Encik Pa Kacak..
waaaaaaaaaa dah 2  minggu aku tak balik..
susah la kalau study jauh2 nie..
tapi tak pe la demi kejayaan, aku sanggup berkorban sedikit rase rindu kat  Puan MA Cantik N Encik Pa Kacak.. 
 Puan MA Cantik N Encik Pa Kacak tunggulah anakanda akan pulang tidak alma lagi..
pergh ayat mcm duk kat oversea je..
muahahahaaaaa..
ASSALAMUALAIKUM..

p/s:  duit en. PTPTN  dh nk hbis..
tak sanggup lagi aku mengenang kisah lalu..
alamak tersalah nyanyi lagi  awie la plak..
ye la tak sanggup la aku nk g kat mesin ATM then  memperkeluarkan duit2 ak tu..
uhuk3..
*smbil kesat2 air mate yang meleleh..
sbb hari2 makan megi je .. 



tenz coz sudi bace sampe abiz. ngeh3.

Tiada ulasan: