Jumaat, 11 Mei 2012

serius tak tipu..!!!!

salam n hai wahai diari elektronik. ok la en diari yang sangat memahami aku. aku ada 1 cerita yang betul aku tak tipu pun. ceritanya begini. sejak aku masuk kat IPTA yang aku study sekarang aku memang dah jumpe kawan-kawan yang betul masuk dengan perangai aku yang memang dah separuh betul. aku ada 3 orang kawan yang betul-betul faham aku. yang SANGAT-SANGAT faham aku. meh aku introduce kat awak wahai encik diari.

yang pertama cik m. dia ni memang sangat faham aku. dia boleh tau bile mase aku nak marah, bile mase aku heppy, bile mase aku tak de mood. boleh dikatakan dia ni memang serba tahu apa yang ada dalam aku. dan dia jugak merupakan pengurus aku dalam urusan kewangan. ye la aku kan sediikit (*tipu) boros. kalau aku dah berbelanje lebih dia la yang tolong nasihatkan aku untuk jimatkan duit tu.. tapi kadang kadang aku buat tak layan je kalau aku dah gian nak bershopping. hehehee.. sory cik m. dia jugak merupakan classmate aku yang sangat tahu aku macam mana. yer la. aku ni memang dah malas nak ulang kaji balik kan. then time kami ada test or quiz cik m la yang tolong bagi jawapan kat aku. sayang awak sangat2 cik m. saye harap hubungan persahabatan kite ni sampai ke akhir hayat. sentiasa la bimbing kawan awak yang mereng sikit ni.

kawan aku yang seterusnya cik n. dia ni lagi mereng dari aku. dan sangat hot kalau nak dbandingkan dengan aku. dia nie tue setahun dari aku. tapi mereng dia lagi teruk dari aku. dia nie boleh dikatakan pendengar yang setia. yup betul tak tipu. if kalau aku ada maslah, aku tak kan malu2 tuk bercerita kat die. then die akan nasihatkan aku. dia nie boleh jadi kakak aku. dan untuk pengetahuan korang, dia ni satu geng ngan aku kalau bab mengutuk orang n mengumpat manusia yang agak pelik. walaupun aku tau dose mengumpat tu sangat besar tapi perkara tu la yang paling kaum wanita nak buat. *kn2? tu dah senyum sorang-soarng betul la tu. tenz cik n sebab jadi kawan saya yang sangat faham perangai manusia yang sangat cantik macam aku nie. *ok ni ayat perasan je sikit*

yang terakhir sekali roomate kesayangan saya yang paling cute nie iaitu cik i. yup aku mengaku masa first time aku tengok die masuk dalam bilik aku sekarang ni dalam hati aku duk kate "wah boleh tahan gak kesombongan die ni" ekekeke..*sory yer cik i*  tapi tu betul la ape orang puteh kate 'don't judge the book by its cover'. lepas berbulan-bulan aku duk kat dalam bilik nie bersama-sama baru aku tau yang roomate aku sorang nie sangat faham aku. dia akan sentiase bersedia menolong aku bile aku tak faham sesuatu bile aku study. then dia sanggup tinggalkan kerja dia semata-mata nak tolong aku buat kerja yang mr. lecturer bagi. kawan aku yang ni jugak memang kaki makan macam aku jugak. so memang kerja kami makn je kalau dah duduk dalam bilik ni.

ok la sampai kat sini je aku nak cerita kawan2 aku yang memang sangat faham dengan aku. aku harap hubungan kami akan berkekalan sampai bile-bile. thanks awak sebab sudi jadi kawan saya. syang korang..!!!!!!
tenz coz sudi bace sampe abiz. ngeh3.

Tiada ulasan: