Khamis, 5 Mei 2011

suke3

assalamualaikum n salam sejahtera n salam sihat sentiase
aduh letih la rase tubuh nie.
berlagak macam la perjalanan jauh sangat.
ok hari ni punyer petang aku g jalan-jalan ke . . . .  .
memang best sesangat.
aku g jalan tu ngan su n pak su.
yang beznye aku dapat habiskan sekeping duit rm50 di kfc.
tapi bukan kesemuenye aku belanje pon.
ade lebih rm7 +++
banyak tu lebih.
pandai tak aku berbelanje.??
*anggukan kepala anda
tu la pak su sape suruh pak su bg duit tu ke faizatulzakariah 
faizatulzakariah dah lame tak menggunakan duit rm50.
maklum la sekarang nie penganggur terhormat.
lagi satu sape la suruh su n pak su bawak aku.
kan dah habis duit paksu.
*sambil buat muke menyesal.
~toink3~
tapi memang bez la.
tapi sebelum tu aku nak share sesuatu nie.
korang persan tak header baru aku tu?
ok aku tunjukkn header aku yang mule-mule aku pakai.
memeng skit la mate memandang berat lagi bahu orang yang buat header tu
*aku la tu
pliz jangan gelak
malu aku

yang nie kedue
pon mcm pelik jugak la aku nengok nye.

seterusnye mase g jalan2 aku terjumpe satu blog nie menwrkn header yang murah
tenz ct coz sudi melayan kerenah akak yang gile-gile nie
kalau korang nak boleh la tempah ngan ctmysera
nie la rupe header aku sekarang


ok yang nie la yang baru punyer.
ok tak?
ok la kankankankankan
*anggukan kepala anda.

selamat memebace yer sume.


tenz coz sudi bace sampe abiz. ngeh3.

4 ulasan:

cik aisha berkata...

cantik2.....header cik faizatul....makin lama mesti la makin cantikkan header...:)

faizatul zakariah berkata...

btul3 tu cik aisha. maklum la saye nie org bru lg.

ct mysera^^ berkata...

same2 akak..=)

faizatul zakariah berkata...

gd luck tao ct mysera ",