Ahad, 1 Mei 2011

entah la faizatul_

assalamualaikum n salam sejahtera n salam sihat sentiase disampaikan kepada yang sedang membaca entri ni. ok dah beberape lame aku tak merepek or membebel kat sini.
alasannye korang mesti tau. 
eh eh eh lupe plak korang nie bukan ahli nujumkn..?
 *anggukan kepala anda.
  aku dah lame tak tekan aku punyer bende taip nie sebabnye aku tak de idea nk tulis kat sini.
 malam nie ade la sikit idea.
 aku akan ceritakan sikit mengenai kehidupan aku untuk 2,3 hari nie.
 ok hari sabtu(30 april) aku dah menduduki ujian medsi. 
entah la soalan medsi tu mengenai diri kite n kerjaye. 
aku pon harap-harap aku boleh pegi ke sesi temuduge n
 seterusnye dapat melnjutkan pelajaran kat universiti idaman aku. 

ok selepas aku jawab soalan tu aku pon balik la. dah tu  nak pegi mane lagi.
 yer dop? 
*anggukan kepala anda. 
malamnye tu my beloved aunty pon telah membelanje aku makan. 
yummy yummy. 
best oo.
 makan ikan bakar+telur dadar+sayur kailam+nasi=kami kekenyangan. 
 maksud aku sume family aku la. termasuk la incik  pa, puan ma,incik acik n incik adik @ fariduddin . 
tenz su n pak su. 
lain kali belanje la kami makan lagi. ~toink3~

ok sekali lagi aku nak share la ngan korang. 
macam nie aku sekarang nei tengh jelez. 
anda tau kenape?
mesti anda tidak tau.
~ngeh3~
aku g la jejalan n sambil follow-menfollow(betul ke kate gande nie)
setiap kali aku sinngh kat follow blog orang len kan kan.
aku nengok dorang duk letak status has taken mr ......
uhuhuhuhuhuuuuu.
i jeles nie tau.
k la aku nak g layan perasaan jeles aku jap. 
selamat membace yer sume.


tenz coz sudi bace sampe abiz. ngeh3.

Tiada ulasan: