Ahad, 12 Jun 2011

keterujaan

Assalamualaikum dan salam sejatera diucapkan kepada yang sedang membace entri nie
punye la panjang ayat aku kali nie.
opppss kali nie tajuk agak menerujakan aku..
*aku je la kalau korang tu aku tak tao teruja tak..
kui. kui. kui.
(waakkklluuu gelak manje)
mesti korang nak tau sebab ape aku teruja tahap gaban..
kelmarin aku tgok follower aku menaik secara mendadak..
aku dah rase semacam jew.
lepas tu aku tgok kat entri sebelum nie yang aku ade tulis pasal follower aku yang kew 100 dan 101
tup tup tup 
aku nengok ujang ensem 
*sambil buat muke teruje sebab ujang ensem.
komen entri aku doooo.
bangge tahap gile la..
nasib baik tak sampai gile lagi..
tapi dah ade tau ciri-ciri nak gile
sebabnye aku dah gelak sorang-sorang depan lappy nie sambil guling-guling manje.
aku 2,3 kali tengok entri nie
sampai naik juling mate aku..
lepas tu aku nie duk bawak tajuk 4 BLOGGER BARU YANG BEST
bangge gua derrrr...
tak pernah kagi gua rase bangge tahap macam nie.
yer la aku nie masih baru..
tup tup incik ujang telah mengomen n menreview blog aku..
keh keh keh..
pape pun tenz la sape-sape yang sudi follow i..
*'i' tu macam berbangge sikit..
wakkakaaaaa.
then kelmarin pasukan terengganu menang derrrr
memang gua berbangge la..
yer la dah last minit pun masih boleh menang lagi..
macam dah tak der harapan dah nak menang tao.
sampaikan puan ma dah tak sanggup lagi nak nengok terengganu kalah tau 
last-last tercapai la hasrat terengganu menang..
ok la nak pergi nengok akademi fantasia plop..
maklumla dah nak habis..
so kene nengok la..
ok la bubye sume 

*terengganu dah menang  
tapi takde pun lagi MB terengganu umum 
cuti peristiwa..
aku memang harai dah cuti..
ngeh3..
aku just prihatin untuk sume orang jew..


tenz coz sudi bace sampe abiz. ngeh3.

Tiada ulasan: