Ahad, 19 Jun 2011

Selamat Hari Pa

assalamualaikum dan salam sejahtera..
*ayat macam nak tulis surat tak rasmi je..
ello korang yang sedang bace entry kali ni..
apa khabar harap korang sihat sentiasa..
ok tujuan tulis hari nie just aku nak ucap
selamat hari Pa untuk incik Pa yang aku sayangi..
memang hari-hari merupakan hari bapa..
tapi mesti ade dalam setiap  hari tu satu hari yangspecial.. 
right..???
*wah speakng omputih tu 
kat sini aku nak ucapkan terima kasih kat incik Pa..
sebabnye telah mendidik aku supaya menjadi manusia agak betul 
*maklum la  aku nie kurang betul tapi sikit je..
ok selain tu aku nak ucapkan selamat hari bapa untuk semua bapa-bapa kat malaysia nie tapi kalao omputih faham ape yang aku tulis nie aku pun nak wish la yer "eppy father day"
atau pun untuk bakal-bakal bapa..
ok la sekian..

(^__*)
=,=



tenz coz sudi bace sampe abiz. ngeh3.

Tiada ulasan: