Selasa, 26 April 2011

assalamualaikum. olla. salam sihat sentese n ape-ape yang berkenaan untuk kata-kata sapaan. 
ok hari nie aku sihat.
hope korang yang sedang bace nie pom sedang sihat yer.
sebelum bermule aku mengarut nak tanye lagi satu soalan 
santek tak aku punyer dinding kat belakang.??
~toink3~
aku tao korang mesti kate santek yer dop??
~ngeh3~
ok berbalik pada entri kali ni
tadi aku menggeledah pak cik google nie
so semase duk menggeledah aku terjumpe satu entri nie.
so aku nak share la ngan korang 
kot-kot la korang tak tau
kalau dh tao tu duk diam2 sudh
ok

Tidur meniarap adalah dilarang oleh Islam. Abu Hurairah r.a telah meriwayatkan hadis dari Rasulullah s.a.w . Baginda melihat seorg lelaki meniarap. Lalu baginda bersabda:


إن هذه ضجعة يبغضها الله ورسوله


Maksudnya: “Sesungguhnya ini adalah cara baring yang dimurkai oleh Allah dan Rasulnya.” (Hr Tirimizi dan Ahmad-hasan lighairihi)

alamak
*sambil buat muke terkezut
so sama-sama la kite perbaiki diri.
wah jadi baik siket hari nie.
~toink3~

ok sebelum aku menyelesaikn entri kali nie 
aku nk bagitao kat korang
yang aku nie dh ad 53 follower tao
jgan jelez tao fariduddin
~hakhakhak~

*huhuhuhuuu tenz uolz coz sudi menfollow blog saye yang masih lagi baru
~sayang anda longgar2~
~toink3~

tenz coz sudi bace sampe abiz. ngeh3.

Tiada ulasan: