Sabtu, 2 Julai 2011

saye suke die.

Assalamualaikum n Olla.. wah dah lame tau tak menconteng kat sini. yer la aku sebagai penganggur terhormat nie sibuk sangat tau.. *sibuk la sangat. okey tajuk hari nie aku rase macam besh jew. sambil-sambil  tengok tv aku boleh la menyatakan aku ni suke kat 'dia'.. sape 'dia' tu..??? meh aku ceritakan sikit pasal 'dia' ok??? die nie tak la sehensem abang kat bawah nie.

dia ni comel. aku suke sangt kat dia sebab dia pandai. dah ramai orang suke kat dia nie.  aku suke  dia sebab dia bulat. dia pandai lompat-lompat. dia selalu buat muke kiut. dia suke jerit. dia sanggup korbankan nyawa dia. aku sanggup habiskan masa aku demi dia. aku sanggup tido lewat sebab dia. aku sanggup makan depan lappy sebab dia.  dia dah ragut hati aku nie tau. aku memang suka kat die. korang nak tengok tak gambar dia..????  ala kalau korang tak nak tengok pun aku nak tunjuk jugak..

=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
taaaaaddaaaaaaaaaaaaa




commeelllkaaann???? aku memang dah suke kat binatang nie... kahkahkahkahh. game nie la yang dah menjadi pengisi masa lapang aku.. aku tau aku nie agak ketinggalan zaman sebab orang lain dah lama main game nie tapi aku baru terhegeh-hegeh main game nie..  tapi besh la game nie... k la aku nak g layan game nie dulu.. bubye..... 
~SALAM~

tenz coz sudi bace sampe abiz. ngeh3.

Tiada ulasan: