Selasa, 19 Julai 2011

~Alhamdulillah~

assalamualaikum n hai korang..
wah hari nie 19 julai dah. cepat bebenor masa berlalu. kan kan..??
 *anggukan kepala anda. 
ok baru-baru nie aku ada post entri mengenai keputusan kemasukan ijazah pertama.
ingat tak..???
lepas je sehari aku tulis entri tu aku pihak upu ada hantar sms untuk cek semakan kemasukan ku u.
mungkin doa korang tu termakbul kot.
sapa-sapa yang ada entri tu tenz.
oh aku belum bagitahu lagikn keputusan bagaimana..??
dan keputusannya..
jeng
jeng
jeng


~ALHAMDULILLAH~
akhirnya aku dapt gak smbung study..
doa-doakn aku semoga berjaya k..

p/s: esok aku nak g jalan kat utara..
wau best la..


~SALAM~

tenz coz sudi bace sampe abiz. ngeh3.

4 ulasan:

Ku Azhar berkata...

congratz! :D

cik_izatul berkata...

ahakz..
tenz ^_^

cik_izatul berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
afina rahmat berkata...

19 julai?? besday sy tu kak ... hehhe