Ahad, 3 Julai 2011

keistimewaan bulan Julai untuk Cik Izatul

assalamualaikum dan salam sihat sentiasa yer tawan-tawan
wah hari ni kat tajuk gune kata ganti diri Cik Izatul kau..
~wink~
*trademark baru dooo
ok sekarang dah masuk bulan julai
wah dah enam bulan dah berlalu kat tahun 2011 nie
dah banyak perkara yang berlaku
tak kira la samada perkara baik atau perkara tak berapa baik 
semuanya kita kene tempuhkan...???
ok bulan julai ni banyak jugak keistimewaan bagi aku.
antaranya:

--->bulan julai dah masuk 1 syaaban

-->20 haribulan julai ni Terengganu CUTI sebab birthday Sultan Terengganu
*ececeeee macam la aku nie cuti gak.
~ngeh3~

-->lepas 31Julai kite dah kene puasa iaitu pada 1 Ogos(1 Ramadhan)

dan lagi satu yang penting ialah
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=


--> 4 Julai(esok) adalah birthday aku..
mmuuaaaaahhaaaaahahahaaaaa
wakakakaaaaa
ok la aku nak out dulu..
bubye korangggggggg <--  pengaruh cik epal

~SALAM~


tenz coz sudi bace sampe abiz. ngeh3.

2 ulasan:

syafiqakarim berkata...

july bulan shopping. haha
esok birthday iqa.haha

eh,happy belated birthday babe

cik_izatul berkata...

@syafiqakarim
hmm betul la july bulan shopping..
kuikuikui...
btw tenz..