Selasa, 18 Disember 2012

rimas & lemas

assalamualaikum. hoi hoi anda sekalian. rimas & lemas? apa perasaan korang kalau hidup korang selalu dicontrol? iyep mesti korang rimas kan. same with me. setelah berpuluh2 tahun*ayat macam dh hidup lama* aku hidup tanpa di control. tetiba si dia yang bepuluh2 tahun sebelum ni yang anda syg dah muncul balik. yup muncul balik!! walaupun as friend.

yup pada awalnya aku boleh lagi terima kehadiran dy. ye la mna tau perasaan syg aku kat dy boleh muncul balik. *ecceh gatal la anda ni cik izatul oii*  hahaaaa.. ok balik kat topik. pada awal kitorang mesej2 macam biasa ya mcam korang msj ngan kwan2 lelaki korang. *tapi tak la sama sgt* aku masih lagi boleh terima.

then jeng jeng pada suatu hari ni aku tengok dy dah melebihi had sebagai seorang kawan. ye la encik pa kacak & puan ma cantik pun tak pernah nak mengcontrol hidup aku tau. aku nak buat apa ke*bukan semua aspek la*. aku nak tido pkul brape ke. aku nak bangun pkul brape ke. parent aku tak pernah nak marah pun. but nasihat yang berguna tu ada la. tapi si dia ni sejak beberapa menjak muncul hidup aku semua nk control. wei rimas la aku. bosan la ngan si dia. serius aku tak tipu.

hidup tu sibuk nak control aku & paksa aku ikut ckap dia. but dia tak tau yang cik izatul sekarang bukan lagi macam cik izatul yang dia kenal masa zaman dulu*macam zaman purba plak*. yup dia ingt aku akan ikut telunjuk arah dia. blum lg jd suami aku dah sibuk control hdup aku. aku sekarang dah lagi tetap keputusan & keras kan aku punye hati aku. sebab pengalaman mengajar aku untuk hidup sebegini. hello pak cik oi sekarang aku dah ada dalam cahaya keimanan yang tinggi tau*tetibe*.

*sayang en sam tsui sy yg ni*
maybe sebab aku dah bukan macam aku yang dulu. dia dah buat ayat sedih konon2 aku nak pujuk. erkk sory la wei aku lebih suka hidup aku yang tanpa awk kat sisi aku ni. then aku sekarang dah mals nak layan kewujudan dia dlam hidup aku yang penuh suka ceria ni. dan macam aku katakan sebelum ni aku sekarang suka hidup aku yang single mingle ni..*cikgu bm aku baca ayat aku mahu terus pencen*
tenz coz sudi bace sampe abiz. ngeh3.

Tiada ulasan: