Ahad, 2 Disember 2012

malas+rajin

Assalamualaikum.  setelah sekian lama aku tak update aku punye diari elektornik ni dan dengan rasminya hari ini aku telas pun mengupdate anda wahai diari elektronik.~macam la korang heran kan?~ aku update pun sebab sekarang ni kawan-kawan aku yang lain duk sibuk update diorang punye blog. so aku pun mengikut la jejak langkah mereka.

malas? yup aku memang malas untuk buat assigmnt yang en lecture & pn lecture bagi. dan sekarang perasan aku malas sangt nak g kelas. tak tau la. kalau boleh setiap kelas tu aku nak attend dlam mimpi je. sejak bergelar ahkak senior ni semakin bertambah pulak penyakit malas aku.

kalau part rajin tu. banyak sangat. sekarang aku rajin habiskan duit en. PTPTN. sekarang aku rajin OUTING. aku rajin tulis2 kat makcik TWITTER. rajin online kat pakcik FB. and yang paling terbaru aku suka jalan2. semalam aku pergi kat U tercinta kampus pekan untuk larian amal. letih tau* sambil lap2 dahi berpeluh* dan minggu lepas aku g temerloh untuk makan buah2 yang masak ranum.*ayat yang buat cikgu BM aku nangis*

nota kaki tangan:
sekarang aku rase hidup aku sgt happy
tak kira la aku kat rumah  atau kat U terchenta.
sebab kat rumah opkos la aku disyangi n dikasihi 
puan Ma cantik & incik Pa kacak.
kalau kat U terchenta aku ditemani 
kawan-kawan yang mereng n separa betul.
sayang anda semua yang berada @ wujud dalam hidup aku.

rindu  puan Ma cantik & incik Pa kacak.
walaubagaimana cara sekalipun minggu depan aku nak balik jugak.

tenz coz sudi bace sampe abiz. ngeh3.

Tiada ulasan: