Isnin, 4 April 2011

hobi_

hai to my all follower. ceh aku nie say hai mcm follower aku nie beribu2 jew.  tapi papepom tenz tuk yang dh follow aku tu yang seramai 10 000 orang. ok hari nie aku @ miss PER nak citer pasal hobi ok..?? ala kalu korang kate tak ok pun aku tetap nak citer pasal hobi gak. macam cikgu aku pernah kate
"ikut suke saye la nok wak nape2 pom kew awok2 sume ea"
"bkpe plop cikgu" kiteorng tanye.
"la saye kan cikgu"
teeeeek. abih doh citer tu. kiter berbalik kepada tajuk ok. aku tau setiap orang ade hobi. hobi nie dapat didefinasikan perkare yang kite lakukan bile kite ade mase terluang. dulu mase aku dlm darjoh 1@2 aku tertukor okmo hobi dengan cite-cite@ambition. aku bukan sengaje tukor tapi mase tu aku memang bnyok koy. tau dop koy tu nape.???? KOYA. cikgu tanye aku:
" faizatul ape cite-cite awok?"
 so aku jawab la "main congkak cikgu" (time aku dulu femes ngat congkak nie).
so korang dapat bayang tak ape berlaku seterusnye. konfem-konfem aku telah digelakan. pergh malu gile aku mase tu. pulop tu aku dlam kelas memang senyap skali. memang time tu aku nok susut muke bawoh meje rse.
setiap orang ade hobi masing-masing berdasarkan minat mereke ok. dalam dunie ni ade macam-macam jenis hobi salah satunye nobita hobi die memang suke tido. kesian la ke doremon mesti kene ade sokmo untuk selesaikn masaloh nobita tu. ok hagemaru plop suke kumpol barang-barang terpakai sebab keluarge die sangat kedekut. selain tu phinieas n ferb plop suke wak alat-alat baru.( sume tu watk2 kartun)
ok ade jugop yang suke kumpol setem. aku dop tau la ape la beshnye kumpol setem. dop menarik langsung. tapi dengan kumpol setem nie kite boleh la tilik ape yang ade kat setem tu. tapi tu pendapat aku la. n orang perempuan tidak dapat lari hobi die duk bace novel. aku pom minat bace novel. sebab dengan novel nie kite boleh belajo care nok wak ayat, huraian n mudah la nok dapat idea. aku ingat lagi aku ade test speaking tajuk pasal hobi. then boleh dikatekan dalam sekelas jugop la budop-budop perempuan minat bace novel.  aku dop tau la betol kew dop hobinye tu membace novel. hobi aku yang lain jugop suke snap pic. macam entri aku yang kat bawoh nie. sampai aku digelar miss PER. aku  rase bile snap  sesuatu pic tue aku dapat tangkap satu memori yang indah. wah gitu la ayat aku. berblog n berfb jugop merupekan salah satu hobi aku sejak aku jadi penganggur terhormat nie.
aku suke  snap pic gune bende alah nie.

tenz coz sudi bace sampe abiz. ngeh3.

Tiada ulasan: