Rabu, 6 April 2011

sedih_

assalamualaikum n salam sejahtera.
ok hari nie tajuk sedih.
aku nak share sesuatu yang sedih ngan sesape yang bace entri nie.
ok tadi.. 
tadi ker..???
hmm lebih kurang dalam 10 minit tadi aku ade tengok bersamamu(tv3)
memang sedih la tengok pak cik tu.
muke pak cik tu banyak bintik-bintik.
doktor tak dapat kesan ape penyakit tu.
yang sedih bagi aku 
bile time pak cik tu jalan ngan fameli 
sume orang pandang rendah jew kat pakcik tu.
kalau time naik bas takde orang pun nak duduk kat pakcik tu.
lepas tu siap meludah lagi.
then kalau g mall sume orang nak jalan jauh-jauh.
or nak elak kalau berselisih ngan pak cik  tue.
kadang-kadang orang pandang rendah jew pak cik tu.
wooo menyentuh sanubari tu.
bagi aku la kite tak leh buat cam tu.
sebab sume orang same  taraf jew.
aku tak suke lau keadaan cam tu berlaku.
pak cik tu pun orang biase.
n pak cik tu pun nak jadi macam orang biase
 aku just nak share perasaan sedih aku jew.
bagi aku jugak kite tak leh nak buat cam tu.
perbuatan cam tu seolah-olah mengaibkan famili pak cik tu.
dorang pun nak hidup macam kite.
tapi nak buat camne ALLAH nak uji pak cik tu.
hmm k la tu pendapat aku.
so renung-renungkan lah.





tenz coz sudi bace sampe abiz. ngeh3.

Tiada ulasan: