Ahad, 3 April 2011

letih_

hai..!! 2 hari doh dop update blog nie. aku tau mesti ramai yang tunggu aku update aku punye blog nie. tapi aku tau korang malu nak follow aku sebab korang nie pemalu. tak pe2 aku akan menenpuhi pelbagai dugaan. entah pape aku nie tetibe jew cakap hal2 camnie. tak pew bukan slalu aku duk cakap tulis bende2 yang merepek gnie. lalalaaaa. ok berbalik pada tajuk aku tu letih. memang due hari nie aku letih sangat sebab kazen aku tu bertunang.    tapi aku bukan g tolong sangat pom. aku g kat umoh die tu sebab umoh die dekat ngan rumah nenek aku. so aku g pom aku g duduk kat rumeh nenek aku jew. aku kurang kamceng sikit ngan kazen aku tu. kesnye..... banyok sangat kesnye. tapi salah satunye angkare mulut.  entahlah aku malas nak panjangkan masalah nie. sebab banyok lagi masaloh aku yang perlu aku ambik berat lagi. kazen aku tu bertunang  kelmarin.  so aku mule sibok sejak kelmarin la sebab pok sdare aku tue yang masok nasi tomato lagi u. i memang suke tau. pastu makan plop dengan ayam goreng berempah. pergh memang besh r. pulop tu sambil makan sambil sembng-sembang ngan kazen-kazen yang lain. mase hari khamis tu kiteorang tangkap burung antu. boleh dikatekan besor jgop la. lepas tangkap burung antu tu aku tolong kazen-kazen lelaki aku tu cari cicok tuk bagi burung antu tu makan. memang besh la. kazen aku tu bertunang lepas jumaat dalam pkol 3 lebeh. tapi aku tak snap pom pic kazen aku tu tapi aku snap gambar aku sendiri. aku n nset memang  tak dapat dipisahkan bukan sebab aku nak mesej tapi aku nak snap pic aku la. dalam nset aku tu penoh ngan gambo aku jew. memang dosh enset aku kan. lalalaaa. memori  enset memang penoh ngan gmbo aku jew tu dop masuk lagi dalam netbook aku nie. dalam kamera family pom 45% adalah gambo aku. dulu aku memang dop suke ambik gambo. yer la dulu pakai nset 3310 mane ade kamera. kalau ambik gambo gune nset 3310 kan mesti time nie aku ade kat tanjung rambutan doh. heheee. sebab hobi aku nie la aku dapat 1 gelaran dari mok sdare2 aku tu. mesti korang nok tau kn..??????
aku dapat gelaran miss per..... tau dop miss per tu nape???? PERASAN. pergh malu aku.
ok mulai hari nie panggil aku miss PER ok..
tenz coz sudi bace sampe abiz. ngeh3.

Tiada ulasan: