Isnin, 18 April 2011

miss sesngat kat incik b

ai. 
brape hari doh dop update incik b aku nie.
sebab tu la aku miss bangat kat miss b aku nie.
ngeh3.
ok dalam beberape hari yang aku dop update nie bleh dkatekan banyop gop r perkare berlaku.
ok salah satunye aku dah menduduki ujian munsyi pada 9 april.
hmm soalanye merupakan kehidupan kite
contohnye:
saya bukan seorang yang menawan
jawapan aku ofcoz la tidak.
saya berminat membace buku kemasyarakatan berbanding majalah hiburan
jawapan aku pon tidak(tapi was2)
ngeh3.
soalanye tu banyop jugop 310 soalan.
mase dberi 1 jam.
mule2 ingat takut dop sempat tapi lebih dari sempat lagi.
untukujian tu aku jumpe 3 orang kawan sekelas.
yang len tak dop.
ok malam nie rase nak share video nie la.
jum2 tengok.
sambil buat pedoman n ikutan

aku suke dengr time ustaz azhar nyanyi eppy bday toook u
ngeh3.

tenz coz sudi bace sampe abiz. ngeh3.

Tiada ulasan: